Kőbányai Bortár

2011 december 5-én megnyitotta kapuit a kőbányai Bortár, ahol családi pincék szebbnél szebb kézműves boraihoz juthattok hozzá. Szeretettel és kóstolóval várunk minden borbarátot!

Friss topikok

Címkék

HTML doboz

Francia borkóstoló

2012.01.23. 13:37 Onebottle

Novemberben Brüsszelben jártam és ha már ott voltam, meglátogattam néhány borszaküzletet is. Beszélgettünk, kóstoltunk és végül hoztam magammal 6 palackot, hogy megismerkedhessünk a francia vörösborok világával. A borok kiválasztásával a Mouchart kollégái segítettek, így az egyes palackokon keresztül a francia borvidékek jellegzetességeit utazhatjuk körbe. 

A kóstolható tételek:

La Clape - Domaine Sarrat de Goundy « Cuvée du Planteur » 2008 - Languedoc

Côtes du Roussillion Villages - Mas Lavail « Desirade » 2007 - Roussillion

Vasqueyras - Domaine du Pesquier 2009 - Côtes du Rhône 

Santenay - Chateau de la Crée « En Foulot » 2009 - Bourgogne

Minervois-La-Liviniére - Chateau Saint Eulalie « La Cantiléne » 2009

Cateau Riou de Taillas - Grand Cru 2007/2008 - Bordeaux

Jelentkezni a kőbányai Bortárban lehet!_C035852.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://bortar.blog.hu/api/trackback/id/tr813740756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása