Kőbányai Bortár

2011 december 5-én megnyitotta kapuit a kőbányai Bortár, ahol családi pincék szebbnél szebb kézműves boraihoz juthattok hozzá. Szeretettel és kóstolóval várunk minden borbarátot!

Friss topikok

Címkék

HTML doboz

Az ötlet

2011.09.11. 15:00 Onebottle

Idén végeztem a Szegedi Tudományegyetemen és mikor visszajöttem Kőbányára, azt vettem észre, hogy nem tudok hódolni kedvenc hobbimnak, a borkóstolásnak. Ami a legzavaróbb volt, hogy a kedvenc boraim és a mentalitás, amit Szegeden a Filoxéra bortékában megszerettem nem volt sehol a közelemben. Így jött az ötlet, hogy Kőbányán is kéne csinálni egy hasonló bortékát. Szüleim is támogatták az ötletet, így keresni kezdtem a megfelelő helyszíneket.

Elsőként a Köki Terminál jutott eszünkbe, tárgyaltam is velük, de olyan bérleti díjat mondtak, ami nem fenntartható egy bortéka esetében. Legalábbis nem összeegyeztethető azzal az elképzelésemmel, hogy minnél jobb áron tudjam kínálni a borokat, ezáltal olyan közönséggel is megismertethessem, akik egyébként nem boroznának.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bortar.blog.hu/api/trackback/id/tr73218185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása